[gilug.org] curset

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-03-15 16:43:34 UTC

Molt bé, per això es fa el curset, per donar les equivalències entra
programes de Microsoft Windows i programes lliures de Gnu/linux.
A part d'això, també s'intentarà ampliar una mica més, però això ja
depen de el que la gent estigui disposada a aprendre i el temps que
estigui disposada a emprear per aprendra-ho.
Esperò veure't al curset quan es fagi, ja que aquest curset és per gent
com tu.

El dc 15 de 03 del 2006 a les 16:17 +0100, en/na Antoni Subirà Paris va
escriure: