[gilug.org] curset

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2006-03-14 23:19:23 UTC

A Dimarts, 14 de Març de 2006 21:01, marcfurti va escriure:
> Bueno, ja hi ha una part feta del curset, ja tinc fetes les captures de
> pantalla per fer l'instal·lació, ara falta que em curri el contingut, el
> que explicaré mentre instal·lem l'ubuntu.
> Si us parlo de comandes, us rallareu molt ???

No, és clar! He fet algun cd, algun su, alguna cosa més, però desconec les
eines bàsiques pel fet que normalment ho faig gairebé tot amb el kde, però
m'agradaria aprendre'n algunes (ja portaré llibreta pels apunts jejeje),
doncs tinc entès que és el més potent que té GNU/Linux.

> Què voldrieu que expliques ??

Coses básiques i "jugar" una mica amb l'ubuntu, potser utilitzar l'apt-get,
cagar-la i descagar-la quan es pugui i perdre la por a haver d'instal·lar
distribucions noves, etc. (i a nivell particular, saber instal·lar-ne més
d'una en diferents particions i utilitzar el grub per gestionar la seva
engegada).

> Ajudeu-me, ja que el curset és per vosaltres, no per mi :P
> M'ho estic currant per què vull que surti una cosa que com a mínim
> estigui bé, tot i que suposo, que alguna cosa s'hi trobarà a faltar ...
> però bueno, l'intenció és aquesta!!!
> Què voleu fer mentre instal·lem l'ubuntu ???

Viure-ho i comentar-ho.

> Què voleu que us expliqui ?

Coses... actualitzar el sistema, com fer algun script senzill per alguna
utilitat molt bàsica, jo que sé, que quan faci això s'executi allò altre. No
sé, utilitzar algun programa de gestió de base de dades (si, ja sé que se
surt del guió).

Salut