[gilug.org] curset

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-03-10 19:54:16 UTC

Bones gent!!! canvi de plans!!!!

EL CURSET NO ES FA :P

xDDDDDDD
prou, no, això no, el curset es fa, quan ? no ho sé, on ? suposo que a
fora al carrer passant fred/calor no ...
Paro i vaig directa al gra ... que estic delirant ja ... (som divendres
a les 20:50, i estic content)
Estic content per aquesta raó i per una altra raó, m'acaben de donar 40
ubuntu's 5.10 més 7 que en tenia jo per aquí a casa ... 47 ubuntu's
5.10 ...
Segurament direu: "i a mi que cony m'importa si les tens tu i jo el que
vull és 'aprendre' lo més bàsic?!!!!! "
Donçs bé, canvi de plans, no puc ni vull llençar les 47 ubuntu's, i una
utilitat que tenen és fer el curset.
He pensat instal·lar-la jo primer en el meu portàtil, per fer captures
de pantalla i desprès fer el curset amb tota la documentació "més"
necessària per a tothom, tan per vosaltres com per mi.
Què us sembla ???
Ubuntu va bé a tothom ??? Al cap i a la fi, és un gnu/linux basat amb
debian ... o sigui que per no tenir mals de caps de copies de cd's i tot
això, es farà amb ubuntu si ningú té cap raó de pes en contra ...
Tan bon punt estigui feta l'instal·lació de l'ubuntu en la meva màquina
amb l'informació, que encara he de fer, la tingui apunt, avisaré a la
llista, okas ??
Per cert, ho he comentat a la meva classe de Matemàtiques de l'uni i
segurament vindran 2 persones més ... (el que no sé és com carai ho
farem si la gent no té ordinadors ... però bueno, amb temps i paciència
pot surtir alguna cosa que estigui bé ...)

Ens llegim!!!!

El dl 06 de 03 del 2006 a les 16:49 +0100, en/na marcfurti va escriure: