[gilug.org] Confirmació participació a nivell de GiLUG a Identi'Cat

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-03-07 10:29:26 UTC

Bones!!!! jo en principi també també m'apunto, tot depen de com estiguin
les cosses per aquelles dates .... però ja dic, en principi també conteu
amb mi!!!!
La distribució no serà una Debian ? :P
xDDDDD
Ens veiem!!!!!

El dt 07 de 03 del 2006 a les 08:50 +0100, en/na Oriol Pellicer i Sabrià
va escriure: