Re: [gilug.org] curs d'iniciació

Antoni Subirà Paris tonisubi gmail com
2006-03-02 15:30:09 UTC

Be, pel que veig ya seriems dos que ens avindria am l'hora i els dies,

 jo nomes vull recordar que el primer que es va dir es que seria un curs per
principiants i que no tinguessin ni idea de Linux,

 el començament de parlar del curs ya vaig dir que estava disposat a passa
per un segon i tercer i el que es poguessin anar fent si es que ya gent que
estigues disposada a ensenyar els que no saben, cosa que seria mol be
rebuda.

una altre pensament (pot ser equivocat, no conec gaire el tema), es que no
ya mes gent de Linux per desconeixença, al menyns particulars jo el conec
per la sort de tenir com amic a l'Eduard, segur que sabria que existeix pro
sense donar li l'importancia que te.