[gilug.org] Re: Resum de Llista, Vol 25, Publicació 1

Albert Johé albert johe gmail com
2006-03-02 11:22:32 UTC

Jo em pensava que el curs ja era un fet, també. Més que curs potser
n'hauriem de dir Master Class ara que el terme està de moda, ja que
només durarà una sessió, oi?

De llocs per fer això, es pot anar a qualsevol centre cívic i et
cediran un espai. Si a més es demana segurament també connexió a
internet ( tot i que em sembla que no cal ).

De centres cívics el de Pont Major és el que està més obert a
realitzar activitats obertes fora del funcionament normal del mateix
centre. Si voleu, a més de tocar els collons ( que ja em coneixeu )
puc intentar demanar-hi lloc, però he de saber la data i el material a
usar. No es poden usar els ordinadors del centre cívic perquè tenen el
programari de l'Ajuntament i és Microsoft Windows i no es pot tocar.

Fins i tot un cop es sàpiga el NIVELL del curs, els CONTINGUTS, la
DATA i a QUI va destinat, es pot fer propaganda del curs simplement
omplint un fotut FOLI que estigui a l'abast dels no GILUGEROS i fins i
tot dels humanoides no Linuxeros. I mireu fins i tot el mateix centre
cívic us pot fer les impressions perquè no us costi ni un duro ( això
sí, ho haureu de passar en PDF ).

Però abans de res vull fer una pregunta... perquè no es fa una llista
d'apuntats? Perquè serem pocs?? Perquè no cal??? o potser perquè no se
li dóna més importància a l'acte que una trobada dels participants de
Gilug???

No ho sé... si se'm dóna més informació puc ajudar a muntar el curs.
Però vull saber si serà això que he dit a sobre o realment es vol fer
un curs o master class amb cara i ulls per la gent del carrer.

Un cop es sàpiga això... ja ens podem posar mans a la massa.

Salut!!!!

El 02/03/06,  <> ha escrit: