Re: [gilug.org] curs d'iniciació

Antoni Subirà Paris tonisubi gmail com
2006-03-01 23:14:28 UTC

a mi ( TONI )
pensava que tot estava en rodatge, tinc ordinador pro no es portàtil ?¿?¿?
no, jo no conec res per fer el curs, ho sento
en cuan a les dates per mi seria fantàstic que fossin, o dilluns,o dimarts,
divendres a partir de las 21h. encara que me adaptaria el que fos ....
El 01/03/06, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas <> ha
escrit: