[gilug.org] curs d'iniciació

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-03-01 21:29:06 UTC

Sembla ser que l'iniciativa de fer el curs s'ha mort, no ???

Algú li interessa ???

Si és així, contesteu, per què em fa l'afecte que això està mort.

Qui vindria ?

Sabeu algun lloc on el poguessim fer ???

I l'última cosa i la més important, quina data es faria ???

Seria interessant que si es fes, tothom pogués tenir un ordinador
davant, per instal·lar la distribució i anar solucionant problemes i el
que pugui sortir ...

Bueno, ara ja teniu la paraula vosaltres, es fa al final ?? Ja direu
alguna cosa ... Per la meva part no hi ha cap problema per montar-ho, si
més no, per ara ...
--
http://dats.3utilities.com #El meu weblog personal on hi ha varis tipus de cosses,
notcies, problemes, vivncies, i altres cosses relacionades amb mi

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com