[gilug.org] Party a Olot

xavi xdepalau gmail com
2006-06-22 09:25:58 UTC

Hola

Suposo que això de "l'expert del Gilug" es refereix a mi ;-)
Cap a finals d'agost m'envies un e-mail o em truques: 679332354 per
concretar una mica més. No sé com ho vols fer, quin equipament tenim,
com enfoquem el tema, a qui va dirigit (músics, informàtics, o tots dos,
etc...). Com vaig comentar, si hi ha quòrum, puc portar equip de so
lleuger i fer un taller pràctic. Espero no tenir cap altre compromís
aquests dies!

Ja em diràs quelcom.

Salutacions.

Xavi

El dj 22 de 06 del 2006 a les 10:51 +0200, en/na telejet va escriure: