[gilug.org] actualització de la BIOS

Eduard Vidal i Tulsà eduard vidal pas udg es
2006-06-18 10:22:39 UTC

En/na Eduard Carreras i Nadal ha escrit:

> Bones,
> algú sap com es pot actualitzar una BIOS amb GNU/Linux, ja que en el
> portàtil (BenQ Joybook 7000) només hi tinc aquest sistema operatiu, i
> l'actualització del fabricant bé amb un .exe :(
> No és que em faci molta gràcia provar d'obrir-lo amb el wine, ja que
> una actualització de la BIOS no és per anar fent proves :P

fes un cd, o si tens sort una memoria usb,  autoarrancable (sort per que
la bios ha d'acceptar arrencar amb usb)
posa-hi el freedos :)
i el teus arxius de bios

a prova de fer abans de gravar el cd un unzipsfx arxiu.exe, o unrar x
arxiu.exe que potser es un arxiu comprimit autodescomprimible ;)

Si et calgués un disquet autoarrencable en tinc un que fa anys vaig fer
amb el windows98 i em vaig guardar amb el programa dd
i aqui
http://freedos.sourceforge.net/freedos/files/ també tens una imatge per
arrancar :)