[gilug.org] problemes amb squid

David Casals hakd0c telefonica net
2006-06-09 19:52:37 UTC

En/na Marc Torres ha escrit:
> Jo a la feina també ho tinc muntat així, i el tema de caché és una
> bona feature. Sobretot si has de baixar paquets de diferent tipus des
> de diferents màquines. Com molt bé et diuen, hi ha altres eienes, però
> amb l'squid també es pot fer.
>
> El que hauries de mirar és la mida de la caché, i també el tema dels
> fitxers que vols que guardi. Jo aquest segon paràmetre m'ho vaig
> copiar de l'squid.conf que vaig trobar de la gent de rediris. Si vols
> el dimarts quan vagi a la feina t'envio els paràmetres que tinc jo
> [...]
M'agrada l'Squid ja que hi ha molta mes documentació i miro com funciona
per utilitzar-lo com a proxy normal.

he penjat el fitxer de configuració del meu squid a:
http://www.associacio-aoe.org/squid.conf

Tot i amb això estaria molt encantat que em passéssiu un fitxer de
configuració que funciona correctament, per aprendre altres coses

Atentament
David Casals
hakd0c