[gilug.org] cd's de la nova ubuntu

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-06-01 19:23:54 UTC

Bones, acabo de fer una comanda de 10 cd's de la nova ubuntu.
La nova versió és 6.06 LTS (long termsupport) (que no acabo d'entendre
que significa, però bueno ....
Bueno, al que anava, tinc uns 40 cd's de la versió 5.10, ara la gent
d'ubuntu et fa demanar els cd's mitjansant un menú de pre-selecció, i jo
n'he agafat 10. Dels que sobraran de la quarentena de cd's que corren
per casa un cop s'hagi cel·lebrat el curset d'introducció a gnu/linux,
he pensat que es podrien regalar a la gent que vingui a algun taller, ja
sigui el d'introducció a gnu/linux com algun altra tipus, per què puguin
veure de què va tot això "tan extrany" de gnu/linux, ja que m'imagino
que poca gent voldrà una versió vella si n'hi ha 10 de nous per
regalar ... Bueno, per ser més concret, 9 :P ja que jo en vull un :P
Com ho veu la comunitat ??? muahaaa muahaaa muahaaa muahaaa muahaaa
muahaaa muahaaa muahaaa muahaaa
(Es nota que avui he acabat les classes!!! :P)
P.D.(i en veu baixa per no espantar a ningú) :Això ho pregunto tan a la
gent que sempre respon com a la gent que mai diu res que està subscrita
a la llista ....
--
http://dats.3utilities.com #El meu weblog personal on hi ha varis tipus de cosses,
notcies, problemes, vivncies, i altres cosses relacionades amb mi

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com