[gilug.org] Router Linux

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2006-07-12 08:40:54 UTC

A Dimecres, 12 de Juliol de 2006 09:53,  va escriure:
> He estat fent alguns canvis.
>
> He connectat el router a la eth2.
> la eth2 ara te 192.168.101.1
> la eth1 192.168.100.3
>
> la cosa continua igual .
>
> Segons sembla Jordi , lo que vull fer es tant complicat ??
>
> si tingues un modem adsl .. com ho hauria de fer ? no és lo mateix
> basicament ??

perdona, pero jo no vaig voler mai fer una configuracio ppp amb un router
monolloc perque crec que lo millor es fer que el router es gestioni ell
mateix una conexio permanent a Internet, (posar d'acord el servidor i el
router per establir la conexio em sembla una complicacio innecesaria)

els routers estan preparats per fer-ho i es la manera normal de funcionament,

es podria posar aquest router en multilloc ?

no obstant, si creus que no es pot, envia els detalls de la configuracio del
router i del PPP, i mire'm què es pot arreglar,

Una primera observacio, si dones una ip a la eth2, a l'altre costat (router)
hi hauria una altra IP del mateix tipus per ex. 192.168.101.2
i despres hauriem de configurar el ppp perque comenci el protocol de conexio a
traves de la ip del router, (192.168.101.2) no?