[gilug.org] Router Linux

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2006-07-10 13:54:09 UTC

es veritat, jo tampoc veig el sentit de posar el router en monolloc,
el servidor acccedeix per eth2 al zyxel  i els altres van a traves del
servidor per enrutament IP
el zyxel podria estar en modus router normal
ens estalviarem de fer la configuracio del ppp en el servidor,
i el tallafocs es faria cap a eth2 i localhost, (buenu, aixo del tallafocs ja
deu ser un altre tema)

A Dilluns, 10 de Juliol de 2006 15:39, Marc Torres va escriure: