[gilug.org] Wikillista/Forrum, Vol 23, Publicació 14, EPILEG 1

2006-01-27 22:00:06 UTC

Ho he estat pensant i reflexionant i...
jo ho treuria tot: ni llista, ni fòrum, ni Wiki: Per telèfon.

Va ser tot un invent, el telèfon. Va ser l'era de després dels missatgers a
cavall i encara avuí està evolucionant de forma imparable. No hi ha
problemes de llibertat, creativitat ni de col·laboració perquè és un
monopoli privatitzat, tancat i individualitzat.

ÉS BROMA!
(si us plau, que ningú no s'ho prengui malament)

Jo no crec que els nous mitjans hagin de xocar amb els altres: tothom hem de
reconèixer que cadascun té els seus punts forts sobre els demés, doncs hem
de veure la manera com fer que ens ajudin a sumar.

És a dir, per a alguns temes necessitarem el fòrum, i per a d'altres el Wiki
també ens ajudarà. I la llista, perquè l'hem de tancar??
Sobre el tema dels usuaris, no pot funcionar igual com ara? Quan s'admet un
membre del GiLUG (o membre de la llista) doncs també se l'admet als fòrums i
al Wiki. Un altre tema és que hi hagi fòrums i Wiki públics, que no tenen
perquè ser els mateixos, ni tenen perquè haver des del primer dia.

,