[gilug.org] El servei de web

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2006-01-10 21:39:03 UTC

A Dimarts 10 Gener 2006 12:17, Eduard Carreras i Nadal va escriure:
> Jo com vaig comentar el primer cop ;) ho montaria tot desde zero, amb
> voluntaris per montar les parts i fer diferents tallers, així tothom
> apendria de tothom :)
>
> També crec, tal com es va comentar, que si la nostre associació promou
> el software lliure i el fet de compartir coneixaments, la opció de
> montar-ho nosaltres mateixos és la que veig més apropiada.
>
> I tal com es va dir al penúltim sopar, on vam deixar estar el tema
> papers definitivament i vam dir que voliem tornar als inicis del
> gilug... montem-ho nosaltres :D

Hi estic d'acord, peròòòòòò.... i un cop tinguem la màquina muntada i
configurada, on la posem? Perquè és clar, suposo que a alguns de nosaltres no
ens fa res cedir un tros de disc, però afegir el consum d'una màquina
(factura llum, espai i soroll) a casa ja no motiva tant ;)
A part que potser tenir una màquina dedicada és una mica excessiu pel que ha
d'hostatjar, no?

Si solucionem aquest punt em sembla bé que muntem la màquina i que fem tallers
per muntar-hi el soft. Sinó, l'alternativa podria ser muntar la web en algun
servidor d'algú de nosaltres (com diuen en Raul i en Narcís) i fer els tallers
igualment en un altre lloc i amb unes altres màquines. I si un cop muntat
s'ha de migrar de lloc, no problemo.

Salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg