[gilug.org] nou cercador

mesteve-recursoslliures-com mesteve recursoslliures com
2006-01-08 09:20:20 UTC

Hola de nou,

Gràcies al suggeriments que hem anat rebent de tots vosaltres hem fet una
versió del portal totalment nova intentant recollir tot el millor de les
vostres propostes i mantenint la essència inicial.

Entre les coses que valoro com a més importants de les oportacions rebudes
van ser les reflexions sobre la necessitat de fer webs accesibles  (gràcies
David Casals).

Aprofito també per comentar-li a l'Albert Johé que el cercador és només
això: un cercador d'experts. Cada persona inclou el perfil que vol i el
tipus de relació que vol establir. Estàs disposat a juntar-te amb un grup de
quatre o cinc companys i desenvolupar un cert programa de manera
desiteressada? Vols trobar feina en una empresa per a tota la jornada? O més
aviat prefereixes treballar de freelance pel teu compte? I per altra banda,
vols donar a conèixer la teva adreça i el teu telèfon o prefereixes no
incloure'ls? Vols incloure els teus estudis i la teva experiència
professional o no vols parlar d'això? En tot cas, ets lliure d'incloure les
informacions que creguis pertinents (o no incloure'n cap, està clar!)

Quin és el motiu de la creació d'aquest portal? No hi ha cap interés ocult
al darrera... Som professionals, nouvinguts en el sector del programari
lliure, que de vegades necessitem gent que col·labori amb nosaltres en
projectes concrets (pagant, eh!) i que de vegades costa de trobar gent amb
el perfil que cerques. I vem pensar de fer un lloc molt accesible on tots
ens puguem conèixer a tots, on jo pugui dir "sóc tal , se fer tal cosa i ho
faria de tal manera". El meu perfil en un moment determinat pot servir-te a
tu i en un altre moment el teu em pot servir a mi. No hi ha més.

Bé, un cop més moltes gràcies a tots pel suport.

Manel Esteve
www.recursoslliures.com