[gilug.org] Re: Resum de =?ISO-8859-1?Q?Llista, _Vol_24, _Publicaci=F3_14?=

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-02-24 22:57:31 UTC

Collons!!! (amb perdó de l'expressió), sembla que hi haurà gent, no ???
Parlem del que voleu que s'expliqui i jo sàpiga explicar ???
Seria interessant fer una mica de guió ... ho dic per no crear falses
espectatives per ningú, ni per part meva ni per part vostre ...
Jo el que tenia idea de fer està penjat a la web, us sembla bé ??
US HO HEU MIRAT?
http://gilug.org/?q=node/253 <- aquí teniu la direcció per qui li
interessi ... REPETEIXO, ÉS UN CURS D'INICIACIÓ, JA QUE JO GAIRE MÉS NO
M'ATRABEIXO A DONAR ...
No sé, jo mai he donat classes de res, i la veritat, hem fot una mica de
pànic ...si més no, per no donar la talla, la veritat. Per tan, com que
hem conec, demano que a part de jo sol, hi hagi més gent amb "nivell",
deixem-ho entra cometes això de nivell, per què pel que fa a mi ... (no
continuo)
A part d'això, jo de shell scripts ... no en tinc gaire idea, no ho he
tocat mai, només he arribat al nivell de fer un script amb una sola
commanda.
Això :
#!/bin/sh
mpg123 -zZ -@ tot 2> /home/dats/.irssi/mpg123.log