[gilug.org] Re: Resum de Llista, Vol 24,Publicació 12

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-02-22 17:13:32 UTC

On Wed, 2006-02-22 at 17:46 +0100, Narcis Garcia - GiLUG wrote:
> El 95% dels usuaris de la informàtica no voldran (o no podran) saber res de
> compilar ni de temes no-visuals. Cal tenir en compte que per a la majoria
> d'usuaris la informàtica és només una eina: o bé divertida, o bé per a fer
> més fàcil la gestió de la seva feina (que no sol tenir res a veure amb la
> informàtica).

Per això mateix hi ha aquest procés a la llista, per veure si a la gent
li interessa o no li interessa, no ?? Ara ha de ser la gent del gilug
que digui que vol aprendre i què no vol aprendre.
Ara mateix hi ha un usuari del gilug que s'interessa per tot això de com
recompilar kernel i tot això, però ja dic, això s'ha de decidir per
quorm. Que parli la gent!!!!