[gilug.org] Curset d'iniciació a gnu/linux

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-02-21 19:30:29 UTC

Sóc en Marc Furtià i Puig, el que ha de fer el "mini curset" d'iniciació
a GNU/Linux per a usuaris novells/no experimentats i els que vulguin
venir al primer curset del Gi.L.U.G. ... Per part meva, tothom hi és
benvingut, ja que si jo no sé alguna cosa, cosa que és més que segura,
potser algú que corri per allà sabra sobre el tema.
Jo tenia pensat fer el curset aquest d'iniciació amb una Debian/ubuntu,
que és el que tinc més per mà, sobretot debian, ja que és el que
normalment uso.
Escric aquest correu, per què jo tinc una mica d'idea de què vull
explicar, però per què el curs sigui més distret per tothom i més amé,
seria bo, al meu parer, que la gent que volgués venir, em digués més o
menys que vol que expliqui i a quin nivell vol fer el possible alumnat e
curset ...
Jo, en principi, tenia idea d'explicar una mica de teòria, ja que sense
teòria, no es va enlloc, llavors un xic les 4 comandes bàsiques de
shell, com fer un shell script (tot i que el meu nivell és precari, com
a molt mpg123 -zZ -@ tot 2> /home/dats/.irssi/mpg123.log). També com
moure't una mica per gnu/linux a nivell d'usuari normal, mirar
pelicules, escoltar música, escriure cartes o llibres ... (programes que
puguin ser els substituts del microsoft office.
Tambe pensava fer una mica de jocs que hi ha en gnu/linux ... tot i que
jo de jugar res de res ... però bueno, algu es pot mirar de fer.
A part d'això, explicar 4 comandes del mldonkey, programa equivalent al
kaza de guin2 ....
I sobretot, no deixar-ho per no trobar la resposta, que encara que
diguin RTFM seguir insistint amb el tema, ser constants.

NO SÉ!!! si algú té alguna altra idea/interés que vols ssaber  i es pot
acoplar o té algun interés que vol que intenti de mirar-m'ho, ho puc
intentar de fer, però tampoc us passeu molt :P

--
http://dats.3utilities.com #El meu weblog personal on hi ha varis tipus de cosses,
notcies, problemes, vivncies, i altres cosses relacionades amb mi

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com