[gilug.org] proposició

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-02-15 20:15:44 UTC

On Wed, 2006-02-15 at 18:26 +0100, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas
wrote:
> A Dimecres 15 Febrer 2006 09:27, Xavi va escriure:

> Vale, Xavi, aquí també m'hi apuntaria (música)

Jo també m'hi apuntaré a aquest taller ... com també els de
programació ... per tan ... seria bo que no es fessin 2 tallers al
mateix temps, no ??? així qui parla pot ser ajudat o desacreditat per
algú que domini més el tema, no ??
No sé, penso que hauriem de fer xerrades de qualitat, per això ho dic
que no es fagin 2 xerrades alhora ...

> Merda!!, ja no em quedarà temps per res (espero que no surtin més tallers que
> m'interessin) :D
>
> A reveure

Ens llegim!!!
Dats