[gilug.org] proposició

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2006-02-14 20:37:38 UTC

A Dimarts 14 Febrer 2006 21:26, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Jo quan he fet servir un espai de centre cívic, símplement he trucat per
> telèfon i m'han reservat lloc al seu calendari/horari.
Ops!! no  ho sabia.
Entesos, quan tinguem alguna data, si cal, Jo  me'n puc encarregar.
És que, veureu, sóc  l'únic del Gilug que NO PUC DONAR CAP TALLER!!!!!!
No en tinc ni idea ... i en vull aprendre un mínim.
Sí, d'acord, vaig als sopars, però home ... això no és col·laborar i
apuntar-me d'alumne i au, ja està, tampoc, no sé si m'explico.

Apa siau

Dani