[gilug.org] proposició

Raul Perez raul web4linux org
2006-02-14 17:21:57 UTC

On Tue, 2006-02-14 at 17:08 +0100, Xevi wrote:
> Bones,
> >
> Molt bé !!!
>
> Jo em puc oferir per parlar d'alta disponibilitat a linux. Bàsicament,
> dos ordinadors compateixen elements (IP's, servidor web ...) i se'ls van
> passan de forma que sempre estan activats.
>
> Per qüestions de feina, en vaig configurar i ho vaig trobar molt
> interessant. Ho compartiu?

Per mi perfecte.

Comm més millor després ja veurem quins interessos (quòrum basicament )
hi ha per ordernar-los d'alguna manera.

L'afegeixes al llibre ?

Jo estic editant els meus i ajudant al Dats perque ell ja esta fent un
petit esbós del que sería la seva xerrada sobre introducció a la web.

Ho deixarem tot també penjat a la web perque tothom hi pugui opinar.