[gilug.org] proposició

Raul Perez raul web4linux org
2006-02-13 17:41:10 UTC

On Mon, 2006-02-13 at 09:36 +0100, JORDI CATA CASTILLO wrote:
> Hola,
>
> ja fa temps amb en Eduard Carreras vam propossar el mateix :-)...
>

> jo trobo interesant fer aquest tipus "d'events" per tal d'animar a la
> participació i a que la gent no s'adormi ...
>
> podriem proposar per exemple 1 cop al més preparar alguna xerrada ja sigui
> de GNU/Linux, programació, etc ... de coses interesants

I si fem una llista de les xerrades que poden interessar i el més
important voluntaris que les puguin fer ?

Personalment a mi m'agradaría  fer un bon tutorial/taller introductori
sobre Mono i GTK# però suposo que és un xic avançat ja que reqeriría
dominar un xic el llenguatge c#, les utilitats bàsiques de Mono i
l'arquitectura mínima de gnome.

Però també hem veuría en cor de fer qualsevol altra cosa que a la gent
li pugui interessar.

PD:
Introduccions a com compilar kernels per mandrosos o instalacions de php
+drupal no siusplau que d'això el google ja n'es ben ple a més de que
altra gent ho pogui donar si li agrada.