[gilug.org] Un cop de mà

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2006-02-08 19:40:25 UTC

A Dimecres 08 Febrer 2006 21:07, Raul Perez va escriure:

> I què és el que vols fer ?
> Instalar el modul ? On ?
A veure, es tracta d'una llista d'usuaris que vol que es reflecteixi
automàticament el trànsit de la llista com a  fòrum de Musix GNU+Linux -
www.musix.org.ar. No saben com fer-ho i Jo no hi entenc, però demano un cop
de mà aquí.
Si vols pots posar-te en contacte amb en "Marcos Guglielmetti"
<> i potser (desenvolupador de la distro) i veure
que es pot fer (Jo només he fet d'enllaç)

gràcies Raul

Dani