[gilug.org] Un cop de mà

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2006-02-08 18:53:24 UTC

Hola,
algú podria fer un cop de mà, un enllaç, alguna cosa ...??

adjunto retalls del fil per que hi feu un cop d'ull (o us poseu en contacte
amb Mí, o directament amb en Marcos ????):

Gràcies,

Dani

Bueno...

Pero Drupal es también GPL... Así que si en Drupal existe como módulo, tal
vez alguien copn suficientes conocimientos de PHP podría tomar es módulo e
integrarlo en los foros de Musix.

¿Algún voluntario?

-- Wayfarer