[gilug.org] VI Jornades de Programari Lliure

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2006-12-20 19:16:35 UTC

Bones, a dins de l'udg s'està creant un grup d'usuaris de programari
lliure, jo hi estic pel mig, per no perdre la costum, i he reenviat el
correu a la llista, la direcció de la llista és la següent, per si
interessa :
 //de moment tirem d'aquí pk no tenim res més on
apuntar-nos i que sigui gratuit, però la veritat, és que n'estem una
mica farts de tant de spam que arriba ...
Ens veiem
Marc Furtià i Puig

El dc 20 de 12 del 2006 a les 15:23 +0100, en/na Toni Hermoso Pulido va
escriure: