[gilug.org] svg amb openoffice

Xavier Diumé i Felip dil elsud org
2006-12-12 12:16:52 UTC

Ara mateix ho he probat i funciona correctament.
El que fas amb l'openoffice és obrir-les, no inserir-les a un document. El
filtre el que fa és transformar-la al format de l'openoffice.org i llavors
si, ho pots copiar i enganxar en un altre docuement.

Quina versió de java fas servir?
"Java 5.0 (commonly known as JDK/1.5 or JRE/1.5)"

Salut
Es requerix