[gilug.org] DilBloG2.0, un cop de ma

Xavier Diumé i Felip dil elsud org
2006-12-12 00:28:32 UTC

Bona nit / dia...
Ja sé que el grup està una mica adormit i tot això. Per això demano un cop de
ma a qui vulgui i pugui despertar.

Ja vaig passa un mail fa uns mesos que estava fent un blog, i bé, després
d'unes quantes hores de feina ja tinc una primera versió que es podria
considerar "estable". De fet jo la faig servir i em va bé pel que necessito.

A veure si algú té la possibilitat de descarregar-lo i mirar què tal.
Jo de mica en mica aniré generant una mica de documentació per explicar com
funciona, tot i que per algú que hagi utilitzat una eina d'aquestes li serà
molt senzill començar.
Pagina del projecte: http://www.dilblog.org
Descàrregues: https://projectes.lafarga.cat/projects/dilblog/

No pretenc que ningú em doni un cop de ma en el desenvolupament del projecte,
només que el probeu i em dieu què us sembla...

En aquesta nova versió es tractava de:
# Capacitat de fer pings: incorporació de l'eina (xml-rpc) per a poder fer
ping a diferents pagines que l'usuari determini a l'entorn d'administració.
# Enllaços per a votacions: de fet els mateixos usuaris modificant les
plantilles poden afegir els enllaços a posts.tpl.html, on poden accedir a
tota la informació necessària.
# Links a les imatges: incorporar la possibilitat de visualitzar les imatges
en u format més gran que el que es posi a l'apunt o pàgina. Per això caldrà
fer una modificació en tinyMCE.
# Enviament de correus als participants del comentaris d'un apunt.
# Gestió d'usuaris del blog amb diferents nivells de permisos: administrador,
gestor, blocaire.
# Gettext funcionant, tot i que només està traduit al català.
# Modul de Tags o etiquetes per a la millor classificació dels apunts. De
moment no s'aplica a les pagines, però queda pendent per a un futur.
# Ordre dels blocs de menu modificable des de l'entorn d'administració de
forma senzilla

Com a característiques dir que funciona amb el sistema de plantilles Smarty, i
que per tant és molt senzill preparar una aparença nova. Bàsicament es copia
una que ja existeixi amb un altre nom i se li canvien els valors a
index.tpl.html i style.css.

Les imates es guarden a la base de dades, no en cap directori, i es
redimensionen segons les necessitats. Tot des de l'entorn d'administració.

Per a coses més concretes, en cas que us fós necessari, m'ho comuniqueu pel
mail o des de la web del projecte.

TOTES les aportacions seran ben vingudes.

--
Xavier Diumé
http://www.socaqui.cat