[gilug.org] Hola +[SPAM]

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2006-12-11 17:05:37 UTC

A Dilluns, 11 de Desembre de 2006 15:53, Quim Rovira va escriure:
> És el primer cop que conec algú amb adreça de mail compartit. :)

Veuras, a casa ho compartim tot. Sóm d'una altra generació, nosaltres. És a
dir,  també compartim  el telèfon fixe (no tenim mòbil), etc. Va ser el
nostre primer ordinador, ens van donar una invitació de gmail i ens vàrem
donar d'alta a nom de tots dos. Em vaig subscriure a algunes llites de correu
i així ha quedat.
També tinc el meu propi compte, la meva filla gran el seu (10 anys), la
mitjana suposo que d'aquí a un parell d'anys també i la Lourdes tindrà el seu
quan la nostra filla petita (19 mesos) li deixi una mica de temps per
dedicar-s'hi i es reincorpori al mercat laboral.

Apa, ja t'ho he explicat tot

> Bé doncs, només volia afegir a tot plegat que el meu principal interès
> en Linux són les xarxes, i que per tant m'agradaria participar o donar
> el meu punt de vista en aquestes qüestions sempre que em sigui
> possible.. I si hi ha alguna reunió en la qual pugui assistir doncs
> compteu amb mi :)

Salut

Dani