[gilug.org] Hola +[SPAM]

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2006-12-08 20:45:47 UTC

El dv 08 de 12 del 2006 a les 20:45 +0100, en/na Quim Rovira va
escriure:
> Hola a tothom, em dic Quim Rovira, i sóc de Girona, encara que passo
> la major part del temps a barcelona per feina i estudis.
Bones Quim, sóc en Marc Furtià i Puig, i jo estic estudiant a l'UdG i
fent altres coses mentre intento de fer la carrera.

> He entrat de tant en tant a la web de Gilug, però no sabia si estàveu
> en actiu o no.. hi ha algun tipus d'activitat programada o feu algun
> tipus de reunions o assamblees?
Jo no ho sé si està en actiu o no el Gilug, per això he enviat un
correu, per què potser més val que es mori d'una vegada, ja que pel que
es veu, a tothom se li enrefot bastant tota aquesta moguda.
Preguntes si hi ha alguna activitat programada oi ?? Donçs bé, ara aquí
em toca entonar el "mea culpa", si que n'hi ha alguna, s'havia de fer un
curset d'introducció a gnu/linux a la fàbrica de celrà, però veient tot
plegat com a anat (part de la culpa també és meva, que quedi clar!!) no
sé si es farà o no.
Referent a les reunions / assambleas, fa la tira de temps que no se'n fa
cap ni una de reunió i/o assemblea, ja que el Gilug, a poc a poc ha anat
perdent pistonada i desde l'acte fundacional, que si no recordo malament
es va posar per objectiu donar a conèixer el soft lliure arreu de les
comarques, fins ara, les coses han canviat molt.
[SPAM]
Mal em pesi, potser si que el gilug està mort, però si està mort, que es
decideixi en aquesta llista, que es redefineixin estatuts i que es
diguin les coses clares, ja que de tot el que es va dir a l'acte
fundacional del Gilug, poca cosa, per no dir res, s'ha fet.
Aquestes líneas m'agradaria no haver-les hagut d'escriure ni ara ni mai,
però veient com estan anant les coses, potser seria millor que es donés
per mort el gilug d'una vegada per totes, no ???
[/SPAM]