[gilug.org] Kernel a Kubuntu 6.06

Albert Martin albert martin gmail com
2006-08-04 08:15:04 UTC

Jo tinc un HP amb centrino duo i ubuntu 6.06

només cal fer
apt-get install linux-restricted-modules-686

a mi em va respectar la configuració que tenia del grub, només va
afegir les noves imatges.

Abans:

:/home/albert# cat /proc/cpuinfo
processor       : 0
vendor_id       : GenuineIntel
cpu family      : 6
model           : 14
model name      : Genuine Intel(R) CPU           T2300  @ 1.66GHz
stepping        : 8
cpu MHz         : 997.823
cache size      : 2048 KB
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
f00f_bug        : no
coma_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 10
wp              : yes
flags           : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge
mca cmov pat clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm pbe nx pni
monitor est tm2 xtpr
bogomips        : 1996.88

despres:

[...]
cpu MHz         : 1662.923
[...]

[...]