[gilug.org] Bug Buddy

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-09-19 21:01:05 UTC

A Diumenge, 18 de Setembre de 2005 19:15, Xavier Diume i Felip va escriure:
> A Diumenge 18 Setembre 2005 18:59, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas va
>
> escriure:
>
> Que no te'n faci de yuyu. El que pots fer és canviar-li el nom i ja està:
> mv .ooo-2.0-pre .ooo-2.0-pre.bk
>
> Salut.
Bé, no sé si m'he explicat malament o potser no  he entès la resposta.
Hi torno per si de cas.
Tinc una suse 9.3 amb Kde. No hi entenc en informàtica (no, encara no).
Si li dic a la màquina que em mostri els fitxers ocults, a home/dani (el meu
usuari) apareixen tota una sèrie de carpetes i fitxers que normalment no veig
(és clar, són ocults). Per exemple, un document de text pla anomenat
".audacity", el qual si l'esborro em fa desaparèixer la configuració de
l'Audacity de tal manera que si l'"engego" l'hauria de tornar a configurar
com si no l'hagués utilitzat mai (estem parlant d'utilitzar aplicacions en la
seva interfície gràfica integrada a kde, suposo que hi ha altres maneres però
no hi entro).
De la mateixa manera, l'openoffice no em va demanar mai que configurés res
(excepte potser algun tipus de lletra que jo hagi definit o alguna
plantilla). Així doncs no hi ha cap document de text pla (fitxer ocult que em
guardi la configuració). Però hi ha una "carpeta/directori" anomenada, com
deia, ".ooo-2.0-pre", que conté tota una sèrie de subcarpetes/subdirectoris i
algún document de text pla. El meu problema és que ahir, de cop i volta (no
recordo haver fet res d'estrany, però potser sí) ja no vaig poder imprimir
doncs em sortia cada cop que ho intentava una finestreta amb un tal "bug
buddy" demanant-me que "reportés" l'error (que jo ignorava). M'estàs dient
que si elimino el directori ".ooo-2.0-pre" o li canvio el nom per
".ooo-2.0-pre.bk" em desapareixeran els problemes a l'hora d'imprimir i a més
no afectarà en res al funcionament de l'openoffice???

Si és així, confirma-m'ho (i si no és molt demanar, explica'm perquè, a veure
si aprenc alguna cosa).

Gràcies Xavier

Dani