[gilug.org] Jornades de Programari Lliure a Ripoll

Hakd0c hakd0c can-bretxa tk
2005-09-16 18:20:25 UTC

En/na Oriol Pellicer i Sabrià ha escrit:

>A Dilluns 05 Setembre 2005 15:23, K va escriure:

>Jo hi aniré amb el meu cotxe. Qui es vulgui apuntari que m'avisi, i quedem per
>exemple a les 8:00 a davant de Correus (Jaume I).
>La gent de Ripoll compta amb 4 membres del GiLUG pel dinar, però si som més
>(esperem que si!) no passa res, ja ho arreglarem com sigui, ok?

Si encara hi ha lloc en el cotxe i us va be passar-me a buscar pos
aniria amb vosaltres sino ja pujare amb el meu.

Soc de Sant jaume de llierca (la garrotxa) per aixó no baixare a Girona
per tornar a pujar.

Ja em sap greu no haver pogut avisar abans, pero fins avui tenia un
compromis que a ultima hora m'han anul.lat

>Potser millor Kubuntu que s'assembla més a l'innombrable, no? Ho dic perquè
>crec que un dels problemes que més es van notar a Banyoles va ser la falta de
>comoditat dels nous usuaris a l'hora de trobar les coses, i amb kde és més
>senzill (i no vull començar un flame gnome/kde :P)
>
>Ens han demanat cds per repartir. Suposo que encara deuen còrrer cds de la
>warty que tot i ser una mica vells es poden repartir, no? (Eduard?)
>
>salut!

Jo d'Ubuntus de la 5.04 en tinc moltes, pero clar son Ubuntu i no Kubuntu.