[gilug.org] Activació del DMA en els CDROM's o DVD's.

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-09-14 14:24:50 UTC

A Dimecres 14 Setembre 2005 16:11, Jordi Pujol va escriure:
> Ei llista !

Ueps jordi!

> Des de fa temps que estava fent servir versions del kernel que podien fer
> l'accés al CDROM amb DMA però no era així, creia que era algun problema
> dels dispositius o de la placa base, investigant sobre aixo he trobat
> aquesta solucio:
[...]

De conya, tinc un conegut que li va passar exactament el mateix fa unes
setmanes i no va saber com solucionar-ho.

> Espero que us serveixi,

Ho pujaràs al web? O:)

salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg