[gilug.org] Eclipse, jsp i struts

Xevi tomcatbsd yahoo es
2005-09-10 14:07:28 UTC

En/na  ha escrit:

> Bona tarda!

Bones,

> No fa passa massa que he començat a treballar amb eclipse i
> m'agradaria saver la vostra opinio de quin plug-in podria trobar per
> programar struts i jsp's.

Jo ara m'he tornar a posar amb el tema de servlets i JSP amb JAVA i m'he
decantat pel mòdul webtools [1] d'eclipse. Només llegint dos tutorials
[2][3] ja he pogut crear una aplicació web dins tomcat i debugar un JSP.
Quan tingui temps em miraré el tema d'Struts.

Si tens algun problema utilitzant el mòdul no dubtis a preguntar-ho a la
llista.

Ens veiem,

Xevi.

[1] http://www.eclipse.org/webtools/