[gilug.org] Inscripcions al sopar

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-10-30 13:28:54 UTC

El ds 29 de 10 del 2005 a les 22:38 +0200, en/na Xavier de Palau va
escriure:
> És aquest el fil del sopar?
> Si hi som a temps, apunta dos més a sopar: Pep i Xavi
> Perdoneu la meva ignorancia: on és la Churrasquita?
>
> Salut,
>

> Xavi.
Bones, no tot ho hem de saber de bon principi no ??? :P
La churrasquita és ...
la sala del cel ???
O el mai tai (o com s'escrigui)?
Pedret ? és la zona de bars de girona ... pos vas cap allà ...
la churrasquita et keda més a les afores ... a mà dreta veuras un
semafor ... pos et posses cap allà i despres trenques, ja aniras a
aparcar per allà davant de la xurrasquita ...
(no sé gaire com explicar-ho ... però com a mínim ho intento!!) :P
Si algú li sap explicar millor, estaria bé que ho fes, no ? :P
Fins ara!!!