[gilug.org] Ubunta: llista de paquets corrompuda

Jordi Pujol jordipujol arsystel com
2005-10-29 09:35:10 UTC

eh que fas servir el repositori espanyol ?
jo tambe he trobat que moltes vegades esta corromput, crec que lo millor es
fer-ne servir un altre, per exemple el frances:
fr.archive.ubuntu.com

Per mi que el repositori "es"  te problemes de maquinari, a vegades hi ha
fitxers que no contenen dades, o amb longitud incorrecta, etc,

A Divendres 28 Octubre 2005 13:17, Xevi va escriure: