[gilug.org] Inscripcions al sopar

Eduard Vidal i Tulsà eduard vidal pas udg es
2005-10-28 19:25:13 UTC

Debian User, alias Marc Furtià i Puig wrote:

>El dv 28 de 10 del 2005 a les 20:58 +0200, en/na Eduard Vidal i Tulsà va
>escriure:

>QUE S'APUNTIN!!!!!!!!!!!!! COM MÉS SEREM ... MÉS RIUREM!!!! :P al final els de la xurrasquita ho agrairan que en festuc avisi :P

Hola
he trucat i he demanat que la taula era més gran i que ara la taula era
per 16
pero em diuen que ningú havia reservat a nom de gilug. ostres ara els hi
fariem una putada, si reservem dues vegades per el mateix grup
 pots trucar per arreglar-ho?
Potser vares reservar a un altre nom?
Jo juraria que he demanat per el dilluns, pero sempre soc tant dolent
amb aixó dels dies, l'ultim sopar hi vaig anar-hi una setmana abans :P
En tot cas gràcies per trucar.
Jo he reservat a nom de gilug, i ell em penso que ha apuntat  giluc, en
argentino, sabes?
hehehe
apa, fins ara!