[gilug.org] sopar

k k k udg es
2005-10-26 23:30:07 UTC

Ei, doncs a mi em va be qualsevol dels dies (que es aixo de
dormir? :-).

Dilluns 31 em sembla perfecte. Per tant, si dema dijous hi ha
calqun quorum, proposo trucar a la Xurra, per reservar.
Seria bo tenir una lleugera idea dels que serem...

Per tant, anem a ser ordenats, que no costa gens. :-)

A mi em veureu a la llista de dilluns, pero tothom es lliure
de comencar una altra llista... Jo, a un lloc o a un altre,
sopo *gairebe* cada dia! :-)

A partir d'ara, cal fer un reply d'aquest mail, i afegir-se a
la llista escollida.

Vaigi be!

Sopar Xurrasquita dilluns 31-Oct

Carles * K