[gilug.org] sopar

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-10-26 21:51:40 UTC

A Dimecres 26 Octubre 2005 20:32, Eduard Carreras i Nadal va escriure:
> Doncs per mi diumenge, dilluns o ja la setmana que ve... i per lloc
> diria que per fires es va una mica ple tot, però potser la churraskita
> hi ha lloc, l'últim sopar també varem nar allà.
> És una proposta... hi ha més possibilitats ;)

Jo proposo (veient que a la gent ja li va bé) a la Churraskita el dilluns 31,
que així els que volem anar al concert de divendres hi podem anar igual i el
dimarts és festa :)

Ah, i benvinguda Blackhold!

Salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg