[gilug.org] presentació

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-10-26 21:47:03 UTC

El dc 26 de 10 del 2005 a les 22:58 +0200, en/na Black hold va escriure:
> bones, em presento:
> sóc Blackhold, vaig néixer quan era molt i molt petita a olot, i la
> vida ha anat passant, ara mateix estic visquent a Barcelona.
>
> Fa poc que m'he posat amb el món del GNU/Linux, i a través d'això vaig
> descobrint el què és el software lliure i el què darrere seu hi ha...
>
> wenu... doncs jastà ja m'he presentat jejeje
>
> coi a mi això de les presentacions no se'm dóna gaire bé... si algú té
> ganes de parlar amb mi doncs em trobarà per algun dels canals usuals
> de debianites (#debian-es o #debian-catalan) del irc freenode.

No si ja ... ja t'hi veig sobint ja :P xDDD sóc en Dats.
> wenu... m'han comentat que munteu un sopar... i com que jo m'apunto a
> casi tot poz puder vink :D
>
> jo proposo aquest divendres, i la churrasquita pot ser un molt bon
> lloc (a la de girona per suposat, perquè la de platja d'aro està
> negada jejeje).

Divendres ?!!!!
nO!!!!!!!!!!! divendres no :S si potser, sinó m'hauré d'espavilar i fer
mans i mànigues ... però és que divendres toca Reincidentes ... tinc
ganes de veure'ls .... no em feu això!!!!!  :P
El lloc, pel que es veu, sembla que a tothom li va força bé a la
xurrasquita, no ???
Ho deixem per la xurrasquita ???
El dia i l'hora que hi diu la gent ???
Si potser divendres no ...
A veure que surt!!!
> la hora no sé... si pot ser més cap a les 10 que a les 9 millor :P
>
> vinga! encantada d'entrar en el grup d'usuaris de linux de girona (gilug)

Datsxkul :P