[gilug.org] sopar

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-10-26 18:11:38 UTC

El dc 26 de 10 del 2005 a les 12:05 +0200, en/na  va
escriure:
> L'Eduard Vidal i Jo també ens apuntem al sopar
>
> per anar bé .. ni el 29-10 ni el 5-11 ...
>
> doncs vinga..
>
> que ja soms uns quants...
VALE VALE VALE VALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Molt bé!!!! Però quin dia el fem ?? divendres no ...que hi ha concert
que l'he de veure per complet tot ell, el concert... el dia que volgueu
que no sigui divendres ... però quedem un dia ja!!!
QUE SEREN FIRES I ENCARA HAUREM DE TRIAR EL DIA!!!!
Fins ara!!!