[gilug.org] fax

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-10-25 19:22:25 UTC

A Dimarts 25 Octubre 2005 19:27, Hakd0c va escriure:
> Algu sap si es pot realitzar i en cas afirmatiu per on començar.
>
> A la feina tenim un controlador primari de domini amb gentoo, per tant
> engegat 24 hores al dia i pensavem haviam si hi hauria alguna manera
> d'utilitzar aquest ordinador com a servidor de faxos.
>
> Fins ara, imprimim els documents anem al fax , els passem per alla i
> molts es destruiexen un cop enviats. Per tant la idea seria utilitzar la
> maquina que fa de servidor com si tingues una impressora compartida pero
> en comptes de ser una impressora doncs que envies faxos.
>

> Seria possible aixo?

I tant, com t'ha dit en Leopold, l'hylafax. Muntes un mòdem i el servidor
hylafax a la màquina amb gentoo i un client (el de l'hylafax-client o un
altre, n'hi ha uns quants) a cadascun dels PCs que han d'enviar faxos.
Amb això ja tens solucionat el tema d'enviar, i per rebre pots fer que
s'imprimeixin directament, que te'ls enviï per mail, que els deixi en un ftp,
etc.

El que et recomano és que comencis amb un mòdem extern competent, ja que sinó
et pots tornar boig (jo quasi m'hi torno :).

Salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg