[gilug.org] Cost del software propietari.

Manuel Clos llanero users sourceforge net
2005-10-25 13:18:54 UTC

Hola Gaspar,

sento respondre tard a aquesta qüestió. M'agradaria que la comparació
fos d'igual a igual, i per això hauriem d'aclarir alguns punts. No envio
aquest correu per començar una discussió Windows/Linux. Només intento
que si s'ha de fer servir aquest article per defensar quelcom, sigui
rigurós i per tant, difícil de contradir.

* Sistema operatiu Linux = 0€

A quina distribució et refereixes?

* Firewall (Inclós en el sistema operatiu) = 0€

El Windows XP Pro ja porta un Firewall, i has contat 42,10€ pel Norton
personal Firewall 2005, no em sembla be. També has posat 0€ pel Firewall
de "Linux", segons la distribució que triem, la configuració no és ni
automàtica ni senzilla (com si ho és en el cas del Windows XP Pro), les
hores les contes a 20€, jo hi posaria una hora com a mínim.

També dius del Norton personal Firewall "Per evitar cucs i intrusos
indesitjats al PC". Quina eina et detecta/evita això en un ordinador
"Linux"?

* 4 reinstalacions

Aquí, hem de tenir en compte que segons la distribució que triis, no
tindràs actualitzacions de seguretat durant 4 anys, el que significa
instalar la nova versió de la distribució.