[gilug.org] Allotjament de la web del Gilug

Marc de Palol phlegias gmail com
2005-11-28 13:47:08 UTC

On Mon, Nov 28, 2005 at 02:41:59PM +0100, espi wrote:
> Home,
>
> la idea per mi està bé ...
> peró no se si a la llarga  pasarà com sourceforge ?
>
> sourceforge una mica la idea és com lafarga.org ,no ?

em sembla que la idea és exactament la mateixa... de fet el nom casi és una
traducció... de totes maneres lafarga al ser un projecte més "petit" i d'àmbit
més "local" no crec que es col·lapsi tant... espero vaja :)
--
                                  This is Bunny.----+
| "Si hablas con Dios estás rezando,           |  (\ /)  help him on his w
|  si Dios te habla a ti tienes esquizofrenia" |  (o.O)  ay to world domin
|                               Thomas Szasz   |  (> <)  ation
| E-MAIL::              | JABBER:: |
| WWW::http://vicerveza.homeunix.net/~lant| ICQ:: 176109024         |
| MSN::           | TELF:: 625721238        |