[gilug.org] Allotjament de la web del Gilug

Xavier Diumé i Felip dil elsud org
2005-11-28 13:20:10 UTC

Bones gent,
Després llargues converses en aquesta llista sobre el tema de la web del
gilug i els problemes de SourceForge s'ha pensat en lo de muntar un
servidor.

De totes maneres crec que podia ser interessant aprofitar infrastructura
creada i per això em vaiog posar en contacte amb la gent de lafarga.org.
Podeu visitar la web vosaltres mateixos però l'objectiu és la promoció del
programari lliure.

Tenen un apartat (projectes.lafarga.org) destinat a l'allotjament de
projectes  lliures, i segons la definició vaig creure que la web del Gilug
s'hi podria, doncs es tracta d'una eina amb voluntat d'oferir continguts
sobre programari lliure.

De totes maneres no tenia massa clar que ens poguessin oferir un
allotjament amb les nostres necessitats. Per això em vaig posar en
contacte amb ells i al cap d'uns dies m'han dit que no hi hauria problema
al contrari.

El següent pas és que la gent de la llista digui la seva opinió i en cas
d'estar-hi interessats sabem que ens poden donar un cop de ma amb el tema
infrastructura. No hi ha hagut intercanvi de detalls tècnics perquè tampoc
sabia si la gent del gilug hi està d'acord, per tant no calia. Si de cas
els hi comentarem si ens decidim.

Ja sé que s'havia parlat d'aprofitar el fet de muntar el servidor a algun
lloc i així aprofitar per fer-nos una mica de taller. Jo crec que potser
seria més interessant aprofitar iniciatives com la de la farga.org i,
així, ajudar una mica en la promoció del programari lliure. Pel que fa al
taller és una cosa que es podria fer igualment, que el Gilug està per
això!

Bé doncs, ja opdeu donar la vostra opinió.

Salut.

--
Xavier Diumé i Felip
http://www.dilblog.org