[gilug.org] Descobrir l'extensió correcta d'un arxiu 'desconegut'

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-11-25 23:28:28 UTC

Hola,

Acabo de baixar-me (per fi!) un fitxer que feia dies que esperava.

Aquest fitxer és 'desconegut'. Em pensava que seria un arxiu wav que
contindria tot un CD (ja que el seu nom era 'Ernan Lopez Nussa- from Havana
to Rio.gi-Latin jazz-CD completo' i li he posat l'extensió .wav, llavors l'he
intentat reproduir i no ha funcionat. Li he posat .iso  però el k3b em diu
que el tipus d'imatge del fitxer és desconegut. és un fitxer de 460,3 Mb.
Algú em podria dir com descobrir el tipus de fitxer i/o com obrir-lo?.

Dani