[gilug.org] Firewall i QoS

espi gilug espipinxo com
2005-11-25 13:13:10 UTC

Vale....

aixi al final lo que farè serà....

el veí tal com varem cadar.. si no em paga.. li xapo la wireless per ell
apa! XD..

o Sigui ..ordinador linux amb 2 Ethernets.
Router + AP a monopuesto.

router directament a ethernet ordinador linux
la segona ethernet del linux al switch.

el linux configurat com a router
i mes endevant com a QoS.

la meve pregunta és....
si el router va al linux i el router fa de AP .. que pasarà amb la
wireless ???..
o per anar b hauria d'utilitzar el linux com a AP ??

suposo que si el AP .. basicament lo que fa és de switch ..  el AP
simplement unira el pc que estigui per
wireless a la xarxa no ?
ufff
ja m'estik liant ! XD