[gilug.org] més p2p, al gra

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-11-22 14:34:33 UTC

A Dimarts 22 Novembre 2005 08:41, Albert Martin va escriure:
> Crec que el problema està en les fonts d'aquest arxiu, acabo de
> posar-ho en un emule que tinc enxufat 24/365 i nomes he trobat la
> versió de 7Mb i amb molt poques fonts.
>
> No se qui es aquest tal rubalcaba, pero si trobessis larxiu hauries de
> compartir-lo pel be de la comunitat :)

És un excel·lent pianista cubà de jazz. En el seu disc "Mi gran pasión" fa una
re-lectura de temes tradicionals del folclor de Cuba amb un discurs jazzístic
i uns arranjaments de metalls potentíssims. El tema que Jo busco, si bé no és
un clàssic (és un tema seu) dóna una mostra del que hi ha en el disc.
(si vols fer-te'n una idea baixa't la versió de 7Mb que té el defecte d'un
petit salt al voltant del minut 5)
I sí, si l'aconsegueixo, el compartiré.
Per cert, si jo en tinc un 5% i fas una cerca, no hauria de sortir-te?, si no,
ja téns la meva IP,  em pots posar de "friend" i potser se't baixarà alguna
cosa i quan aquest paio connecti, que ara mateix no ho està, potser llavors
podries seguir descarregant d'ell. (??).

Dani